מכתב תודה מרגש שקיבלה לירון רונן הנהדרת, מנהלת לקוחות במרכז למימוש זכויות רפואיות

שלום לירון היקרה,

נכון, זה לא היה מובן מאליו. נכון, מראש ידענו שאולי לא…
וגם, אמרתי שאני לא רוצה טובות: "אם מגיע לי אני מבקש לקבל, אם לא מגיע לי- אל תתני לי דבר"

והנה פגשתי במשרד של לבנת
את המלאך שירד משמיים…
והוא היה בדמות אישה…
תחילה, רווקה
אחר כך, נשואה
והיום שוכן בקרבה צאצא…

(מה? כל כך הרבה זמן היינו בקשר???)

ולכל אורך הדרך,
מוועדה אחת לשנייה, זכיתי לליווי האישי – זה שלא תיארתי לעצמי שאקבל.
והיו (בלי עין הרע) 6 או 7 וועדות…
וזה לקח זמן…

ידוע שלי יש סבלנות – אבל מה שמפליא שלך הייתה סבלנות אלי.
סבלנות אין קץ.

והנה – התוצאה הייתה משביעת רצון לכולם: 92 אחוזי נכות לצמיתות.

ובזכותך אזכה:
להחזרי כספים מאוד מכובדים;
ולזכויות שונות שבשורה התחתונה הן הנחות כספיות.

אבל מעל לכל:
לא הכסף הוא העיקר (למרות שבהיעדרו קשה הרבה יותר)
העיקר הוא שלא חשבתי מעולם שתיפול לידי הזכות לפגוש ולהכיר מלאך.
זכיתי!!!

ועל כל אלה אני מבקש להודות.
את החיבוק הגדול הענקתי לך היום.
מכל הלב ומעומק הנשמה.

קבלי את הערכתי העמוקה

שלך, טוביה

לבנת פורן 7

שנה טובה

השנה החדשה עוד מעט כבר כאן; וזוהי הזדמנות נפלאה לאחל כמובן; שתהיה שנה מלאה בהצלחה, מימוש והגשמה; שתהיה שנה של בריאות בגוף ובנשמה; שנה של אושר, צחוק ומלא אהבה; ופשוט שתהיה שנה טובה!
באהבה, לבנת פורן וצוות המרכז למימוש זכויות רפואיות.

לבנת פורן

סיפור הצלחה של לקוח

רצינו לשתף אתכם בסיפור הצלחה נוסף של אחד הלקוחות שלנו- והפעם שרון (שם בדוי), בת 30 ממרכז הארץ, סובלת מהפרעת קשב וריכוז משמעותית:

אני עובדת כסייעת במעון מספר מצומצם של שעות בשבוע בגלל הפרעת קשב וריכוז משמעותית שיש לי. אני מתקשה להתרכז בשיחה ולעתים יש צורך לחזור על אותם דברים מספר פעמים על מנת שאצליח להבין. בנוסף לזה, לפעמים מתפתח גמגום, ירידה ניכרת בשמיעה ועייפות ניכרת. ביצוע כל מטלה לוקח זמן רב, ולכן ברוב מקומות העבודה בהן ניסיתי להשתלב- פוטרתי כתוצאה מאי עמידה בזמנים וביעדים. מגיל 25 פניתי אינסוף פעמים לביטוח לאומי בבקשה לקבל קצבת נכות כללית עקב מוגבלותי. בכל אותן פעמים נעניתי בדחייה. הגעתי ללבנת פורן מיואשת לחלוטין ומותשת. בעזרת סיוע וליווי של הצוות המקצועי אושרה לי קצבת נכות לצמיתות בשיעור 60% ואני מקבלת בכל חודש קצבה בסך 2,500 ₪ שבלעדיה לא הייתי מצליחה להסתדר בכוחות עצמי.

לבנת פורן 5

מכתב תודה מרגש שקיבלה טניה סבלוב, מנהלת לקוחות במרכז

רק רצינו לשתף אתכם במכתב תודה מרגש שקיבלה טניה סבלוב, מנהלת לקוחות במרכז למימוש זכויות רפואיות.

לבנת פורן 3


TwoDiv